Založ si blog

Archív: august, 2024

Tichý život

Mmm. Pamätám si to ako včera. Písanie statusov na Facebooku. Zdieľanie fotiek, videí na Facebooku. Veľká udalosť, malá udalosť. Obľúbená pieseň, názor na film, povzbudzovanie obľúbeného športového klubu, zdieľanie zaujímavého motivačného citátu. Čokoľvek. Kdekoľvek. Čím častejšie, tým lepšie. Túžba, snaha urobiť dojem na druhých, pripomínať sa im: Ja […]

Pokračovanie článku

Sny splnené – vlastný podcast

Hrozný pocit. Byť opäť nútený pracovať pre niekoho iného. Hrozný pocit. Nebyť schopný vybudovať niečo vlastné. Niečo čo by mi dalo možnosť, slobodnú možnosť voľby. Čo robiť, kedy, s kým a ako robiť. Tentokrát super ľudia. Skvelý, príjemný kolektív. Už viac nie číslo vysokej cifry. Číslo 1. Áno, cítil som sa ako vážený, dôležitý, obľúbený člen […]

Pokračovanie článku

Ulička hanby

Podzemie. Najradšej by som sa prepadol do podzemia. Všetky moje sny, ciele, plány, reči nenaplnené. Zlyhanie na plnej čiare. Smútok. Sklamanie. Pochybnosti o sebe samom. Stratený. Zlomený. Izolovaný. Uzavrel som sa sám do seba. Už viac som nehovoril o sebe, o svojich plánoch. Načo?! Radšej som si to nechával pre seba.Srdce zlomené. Myseľ blúdila. Nedokázala sa sústrediť na […]

Pokračovanie článku

Život “úspešného” podnikateľa

Prvé dni, týždne perfektné. Mohol som si do popisku profilu na Instagrame dať slovo – podnikateľ. Nikto. Nikto v mojom okolí neuskutočňoval rozhodnutia aké som uskutočňoval ja. Vstávanie bez toho plechového nočné sny prerušujúceho tónu. Hmm. Konečne neobklopený ľuďmi s iným pohľadom na svet. Konečne v hre kde tvrdá práca, obetavosť a risk prináša hráčovi […]

Pokračovanie článku

Založenie vlastnej firmy

Nuž, stalo sa. Ten ambiciózny mladý muž, plný snov, cieľov padol na samé dno. Dno menom nezamestnaný, evidovaný na Úrade práce. V žilách stále prúdi ten pocit aké to bolo, pozerať, vlastne skôr listovať pracovné ponuky na Profesii. Stovky, tisícky pracovných miest s nástupom ihneď. Žiadna z nich nedávala zmysel. Nevedel som si predstaviť robiť to a to. Raz, jedna […]

Pokračovanie článku

Zbohom, Škótsko!

Osamelosť. Prevládala vo mne osamelosť. Prišiel som tom sám. Nepoznal som tam nikoho. Obklopený skupinami cudzincov. Cez deň, počas môjho príchodu ticho. Večer, v noci hluk, spev, krik. Zavíjali v opojení mesiaca ako zavíjajú skupiny vlkov. Makačka. Myslel som, že skúsenosti nazbierané počas brigádovanie na roliach v rajóne rodnej dediny ma posunú na tie najvyššie […]

Pokračovanie článku

Zbohom, Slovensko!

Zhon v nohách. Napätie vo svaloch. Klapky na očiach. Všetko to, čo sa dialo okolo mňa ignorované. Videl som iba smer predo mnou. Životná filozofia sa zmenila. Už viac nebol dôvod na úsmev, radosť, pokojný, uvoľnený pohyb. Prvý krát v mojom živote stanovený cieľ. Cieľ byť bohatý, úspešný. Od toho momentu slovo nuda stratilo svoj význam. Posadnutosť vzdelávať sa. […]

Pokračovanie článku

Zmena stravovania: Moja cesta k lepšiemu Ja

Patril som a stále patrím k tým šťastlivcom, ktorí môžu zjesť hocičo, akúkoľvek veľkú porciu jedla nekonečne krát denne a aj tak, moje telo bez známok obžerstva. Počas dospievania, preklínal som túto vlastnosť, ten rýchly metabolizmus. Nespolupracoval s mojou víziou, opačne, ničil ju. Nemohol som pribrať, nabrať svalovú hmotu, mohol som sa snažiť akokoľvek, […]

Pokračovanie článku

Od chaosu k harmónii: Ako som si novými návykmi zorganizoval život

Tam, obdobie kedy dni a čas plynúci v nich nemali štruktúru, systém. Preto ten chaos, preto tie spontánne nekoordinované pohyby rúk, nôh, pier. Nechal som okoliu, emóciám, pocitom určovať prítomnosť tak nekompromisne ovplyvňujúcu budúcnosť. Sledovanie všetkých tých negatívnych noviniek v televíznych správach, prejedanie sa nezdravým jedlom, neprimerané konzumovanie […]

Pokračovanie článku

Tipy na čítanie: 13 kníh, ktoré mi pomohli

Knihy sú ako ľudia. V živote som stretol množstvo ľudí. Avšak iba malé množstvo z nich si našlo miesto v mojom srdci. Nie že by som od nich očakával niečo viac, nie že by som hrdo kráčal s nosom hore… Proste, niekto Vám sadne viac, niekto Vás niečim obohatí a zásadne to zmení Vás a Váš život. Prečítal som stovky kníh, motivačné, osobný rozvoj, odborné, […]

Pokračovanie článku
Permanentné zrážky ustávajú, hladina Dunaja kulminuje. Česko hlási už tri obete (online)

Permanentné zrážky ustávajú, hladina Dunaja kulminuje. Česko hlási už tri obete (online)

16.09.2024 06:00

V strednej a východnej Európe doteraz podľa predbežných správ prišlo o život 16 ľudí.

936. deň: Narušovanie vzdušného priestoru NATO je neakceptovateľné, aliancia by mala konať, vyhlásil holandský minister obrany

936. deň: Narušovanie vzdušného priestoru NATO je neakceptovateľné, aliancia by mala konať, vyhlásil holandský minister obrany

16.09.2024 06:20

Rusko bude čeliť nedostatku zbraní a zdrojov, zásoby z čias ZSSR sa tenčia, musí sa obzerať po dodávkach zo zahraničia.

FOTO: Dunaj dramaticky rastie. Pozrite si zábery zaplaveného bratislavského nábrežia

FOTO: Dunaj dramaticky rastie. Pozrite si zábery zaplaveného bratislavského nábrežia

16.09.2024 13:30

Výška hladiny Dunaja v Bratislave presiahla 900 centimetrov a stále rýchlo stúpa.

Vrchol povodní ešte príde, Dunaj do stredy stúpne nad deväť metrov. Vláda avizuje, že preplatí škody za zaplavený majetok

Vrchol povodní ešte príde, Dunaj do stredy stúpne nad deväť metrov. Vláda avizuje, že preplatí škody za zaplavený majetok

16.09.2024 06:00

Krízový štáb zároveň vyzýva občanov, aby aj napriek zlepšeniu počasia boli opatrní

tomasveres

Som tvorcom podcastu Po Živote s Tomášom Verešom, autorom kníh ocenených medzinárodnými osobnosťami, bývalým podnikateľom - ktorý dostal svoj produkt do najexkluzívnejších magazínov sveta a majiteľom množstva pocitov. www.tomasveres.sk/

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 13987x
Priemerná čítanosť článkov: 932x

Autor blogu

Kategórie