Založ si blog

Archív: júl, 2024

Zbohom, „malí“ ľudia!

Obyčajné dieťa z obyčajnej rodiny vyrastajúce v obyčajnej dedine pri neobyčajných susedoch. Nerobil som rozdiel v tom, či sa rozprávam so susedom, kamarátom, starkým, alebo cudzincom. Nevidel som rozdiel v tom, či sa so mnou rozpráva sused, kamarát, starká, alebo neznámi cudzinec. Neuvažoval som, nepremýšľal som nad ich vyslovenými slovami, myšlienkami, […]

Pokračovanie článku

Moja cesta k Finančnej nezávislosti

Narodený do normálne rodiny. Do rodiny bez nóbl privilégií, no i tak pekné, šťastné detstvo. Oblečený do lacných, nie dobre padnúcich kúskov oblečenia často zdedených po staršom bratovi. Záležalo mi na to? Robilo mi to starosti? Rozhodne nie! Mal som zdravé ruky, nohy, zvedavé srdce, čo mi umožnilo túlať sa, hrať sa, spoznávať… Okolie ma priťahovalo svojou […]

Pokračovanie článku

Knihy zmenili môj život

Ako dieťa zvedavý. Živý. Obutý do túlavých topánok v ktorých otlaky neexistovali. Unaviť sa nemožné. Veď všade na okolo nespočetné množstvo podnetov doslova prosiacich o dotyk, konverzáciu. Pohľad. Učiť sa niečo neskutočne obohacujúce. Aj napriek dočasnej, aj napriek občasnej bolesti, prekvapeniam, modrinám. S príchodom školy, vzťah k učeniu […]

Pokračovanie článku
Permanentné zrážky ustávajú, hladina Dunaja kulminuje. Česko hlási už tri obete (online)

Permanentné zrážky ustávajú, hladina Dunaja kulminuje. Česko hlási už tri obete (online)

16.09.2024 06:00

V strednej a východnej Európe doteraz podľa predbežných správ prišlo o život 16 ľudí.

936. deň: Narušovanie vzdušného priestoru NATO je neakceptovateľné, aliancia by mala konať, vyhlásil holandský minister obrany

936. deň: Narušovanie vzdušného priestoru NATO je neakceptovateľné, aliancia by mala konať, vyhlásil holandský minister obrany

16.09.2024 06:20

Rusko bude čeliť nedostatku zbraní a zdrojov, zásoby z čias ZSSR sa tenčia, musí sa obzerať po dodávkach zo zahraničia.

FOTO: Dunaj dramaticky rastie. Pozrite si zábery zaplaveného bratislavského nábrežia

FOTO: Dunaj dramaticky rastie. Pozrite si zábery zaplaveného bratislavského nábrežia

16.09.2024 13:30

Výška hladiny Dunaja v Bratislave presiahla 900 centimetrov a stále rýchlo stúpa.

Vrchol povodní ešte príde, Dunaj do stredy stúpne nad deväť metrov. Vláda avizuje, že preplatí škody za zaplavený majetok

Vrchol povodní ešte príde, Dunaj do stredy stúpne nad deväť metrov. Vláda avizuje, že preplatí škody za zaplavený majetok

16.09.2024 06:00

Krízový štáb zároveň vyzýva občanov, aby aj napriek zlepšeniu počasia boli opatrní

tomasveres

Som tvorcom podcastu Po Živote s Tomášom Verešom, autorom kníh ocenených medzinárodnými osobnosťami, bývalým podnikateľom - ktorý dostal svoj produkt do najexkluzívnejších magazínov sveta a majiteľom množstva pocitov. www.tomasveres.sk/

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 13987x
Priemerná čítanosť článkov: 932x

Autor blogu

Kategórie