Založ si blog

Tipy na čítanie: 13 kníh, ktoré mi pomohli

Knihy sú ako ľudia. V živote som stretol množstvo ľudí. Avšak iba malé množstvo z nich si našlo miesto v mojom srdci. Nie že by som od nich očakával niečo viac, nie že by som hrdo kráčal s nosom hore… Proste, niekto Vám sadne viac, niekto Vás niečim obohatí a zásadne to zmení Vás a Váš život. Prečítal som stovky kníh, motivačné, osobný rozvoj, odborné, životopisné. Moje tipy, odporúčania kníh, ktoré mi pomohli, zlepšili môj život:

Prebuďte svoju vnútornú silu – Anthony Robbins
Zobraziť väčšie rozlíšenie

To nevymyslíš – Hartovy životní lekce – Kevin Hart
Zobraziť väčšie rozlíšenie

Total Recall – Arnold Schwarzenegger
Zobraziť väčšie rozlíšenie

Štyri dohody – Don Miguel Ruiz
Zobraziť väčšie rozlíšenie

Jak myslí milionáři – T. Harv Eker
Zobraziť väčšie rozlíšenie

Dej a bude ti dáno – Bob Burg
Zobraziť väčšie rozlíšenie

Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí – Dale Carnegie
Zobraziť väčšie rozlíšenie

Shoe Dog – Phil Knight
Zobraziť väčšie rozlíšenie
Na jednej vlne – Emily Alison
Zobraziť väčšie rozlíšenie

Bohatý otec, chudobný otec – Robert T. Kiyosaki
Zobraziť väčšie rozlíšenie

OPEN: Andre Agassi
Zobraziť väčšie rozlíšenie

Keď telo povie NIE – Gábor Maté
Zobraziť väčšie rozlíšenie

Moc faktov – Moc faktov
Zobraziť väčšie rozlíšenie

Okrem prečítaných kníh, som s niektorými autormi v kontakte, čo mi dalo privilégium získať nové poznatky… Na poličkách, stále množstvo zatiaľ neprečítaných Kníh: Nič ma nezlomí -David Goggins, Môj experiment s pravdou Móhandás Karamčand Gándhí, Steve Jobs – Walter Isaacson, Bohatství národů – Adam Smith, Talk Like TED – Carmine Gallo a mnoho iných. Ale o nich už v ďalšom príspevku …

Viac na www.tomasveres.sk

Tichý život

26.08.2024

Mmm. Pamätám si to ako včera. Písanie statusov na Facebooku. Zdieľanie fotiek, videí na Facebooku. Veľká udalosť, malá udalosť. Obľúbená pieseň, názor na film, povzbudzovanie obľúbeného športového klubu, zdieľanie zaujímavého motivačného citátu. Čokoľvek. Kdekoľvek. Čím častejšie, tým lepšie. Túžba, snaha urobiť dojem na druhých, pripomínať sa im: Ja [...]

Sny splnené – vlastný podcast

20.08.2024

Hrozný pocit. Byť opäť nútený pracovať pre niekoho iného. Hrozný pocit. Nebyť schopný vybudovať niečo vlastné. Niečo čo by mi dalo možnosť, slobodnú možnosť voľby. Čo robiť, kedy, s kým a ako robiť. Tentokrát super ľudia. Skvelý, príjemný kolektív. Už viac nie číslo vysokej cifry. Číslo 1. Áno, cítil som sa ako vážený, dôležitý, obľúbený člen [...]

Ulička hanby

19.08.2024

Podzemie. Najradšej by som sa prepadol do podzemia. Všetky moje sny, ciele, plány, reči nenaplnené. Zlyhanie na plnej čiare. Smútok. Sklamanie. Pochybnosti o sebe samom. Stratený. Zlomený. Izolovaný. Uzavrel som sa sám do seba. Už viac som nehovoril o sebe, o svojich plánoch. Načo?! Radšej som si to nechával pre seba.Srdce zlomené. Myseľ blúdila. Nedokázala sa sústrediť na [...]

Rusko opozícia Navaľnyj pohreb

Streľba v centre Moskvy: Hlásia mŕtvych. Krvavú prestrelku rozpútal mocenský boj miliardárov

18.09.2024 22:28

Podnikatelia v boji o majetok rozpútali prestrelku blízko Kremľa.

covid

Šíri sa nový subvariant koronavírusu, dominantný môže byť o niekoľko týždňov

18.09.2024 22:10

Dostal označenie XEC a sa môže stať dominantným v priebehu niekoľkých týždňov.

Hacker

FBI rozložila ďalšiu veľkú čínsku hackerskú skupinu. Zameriavala sa na západné krajiny

18.09.2024 21:05

Rovnako ako iná rozložená čínska hackerská skupina Volt Typhoon sa aj Flax Typhoon zameriavala na kritickú infraštruktúru v západných krajinách.

Valerie Hayerová, europarlament, europoslankyňa, Obnovme Európu

Tvrdé slová v europarlamente: Odvolanie Šimečku rozprúdilo debaty, Metsolová chce reagovať

18.09.2024 20:45

Režim Roberta Fica opäť raz podkopal demokratické piliere Slovenskej republiky, vyhlásila francúzska europoslankyňa.

tomasveres

Som tvorcom podcastu Po Živote s Tomášom Verešom, autorom kníh ocenených medzinárodnými osobnosťami, bývalým podnikateľom - ktorý dostal svoj produkt do najexkluzívnejších magazínov sveta a majiteľom množstva pocitov. www.tomasveres.sk/

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 14071x
Priemerná čítanosť článkov: 938x

Autor blogu

Kategórie